ARES 223 Aralık 22, 2022 Merhaba YOURKO Oyuncuları; Yeni altyapımız xACS ile birlikte artık oyunumuza birden çok fazla özellik / yenilik geldi. Bu yeniliklerden bir taneside Offline Ticket sistemidir bu sistem hakkında detaylı bilgilere aşağıdan ulaşabilirsiniz. xACS Ekibine YOURKO Olarak Teşekkür Ederiz. 12 Yıllık geçmiş xACS ile bambaşka bir hayat bulacak ve siz değerli oyuncularımız Daha Kaliteli Ve Rahat Bir Şekilde Oyunda Zaman Geçirmenizi Sağlayacaktır. Offline Ticket Sistemi Nedir ? Geliştirdiğimiz Sistem İle Artık Oyun Yöneticilerimiz Offline Olduğu Taktirde Oyun İçi Sorunlarınızı , Hesap Sorunlarınızı , Oyuncu Raporla Gibi Seçenekleri Kullanarak Oyun İçerisinden Ticket Yollayabileceksiniz Ve Böylelikle Yöneticilerimiz Giriş Yaptığında Ticket'iniza Bakıp Size Hızlı Bir Şekilde Dönüş Yapacaktır. Offline Ticket Sistemi Nasıl Kullanılır ? Ekranın Sol Üst Köşesinde Bulunan "T" Butonuna Tıklayınız. Açılan Pencereden "Select Category'nin Yanında Bulunan Butonuna Tıklayıp Hangi Konuda Ticket Atmak İstiyorsak Onu Seçiyoruz. Enter Subject Bölümüne Ticket Başlığınızı , Enter Message Bölümüne Sorumuzu Yazıp Alt Tarafta Bulunan Create & Send Butonuna Tıklıyoruz. Create & Send Butonuna Tıkladıktan Sonra Sağ Tarafa Bulunan Current Tickets Bölümüne Ticketimiz Düşecektir. Buradan Ticketımızın Durumuna Bakabilmemiz İçin Kutuda Bulunan Başlığımıza 2 Kere Mousemiz İle Üstüne Tıklıyoruz. Kutuda Bulunan Başlığımıza 2 Kere Mousemiz İle Üstüne Tıkladıktan Sonra Açılan Pencereden Cevaplandımı - Ne Cevap Verildi Buna Bakabiliyoruz. Ayrıca Ticketimiz Cevaplandıktan Sonra Bize Ticketiniz Cevaplandı Gibisinden PM Gelmektedir. İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş